IT's only our minds that can close the plain; we close our eye's to!

Friday, 24 December 2010

SMOKE ONE!!!!!!

comin from the day and turning to the nite,
living life with out the freight,
the twilight step's
show the world the sky we lye apon,
not one but ourselve's can see the world we live apon,
the sky will lye with the die of earth from the rebirth of human contraver's
we need to see the flaw of each law we all try to fall under
the caan we kick to make the rickaty tick of lifes music play
and from that day music has been played in the ear of the weery and cheery soul's to
invade thhe earth and her beauity to over come the life and our misory!

smoke one for me

smoke one for eye

smoke one for life

you and eye can be more like me when you let life take away the life you hate and let in all those mistake's


smoke one for the skool with those fools that think life is fun to make misory for another one


smoke this one for the family with the parent's that take the voice and make it there choose


smoke the last one for that friend that goes behind you and make's you look like a dick, what a prick!


OG's mind is a mile from fine
 but if you look close you can see what we both want,
that life to
 no where
but to the life we see through the shore of all these black screen fun that keep's us away from the problem's in store
 so eat another hor and reverb your bor
 and snor me back to my rack so i can involve meself back on track with thi'ds stack of smoke that corrod's when left devoted from the pollutied air of the sky that kill's what we can't see because we only see what we want to see....
and blinded by the waste of today's race we engolf our minds with the cloud of judgement so impent your sensis of judgement and let in the difference's..........


smoke one for me

smoke one for eye

smoke one for life

you and eye can be more like me when you let life take away the life you hate and let in all those mistake's


smoke one for the skool with those fools that think life is fun to make misory for another one


smoke this one for the family with the parent's that take the voice and make it there choose


smoke the last one for that friend that goes behind you and make's you look like a dick, what a prick!


i only let my eye take in the scared story it hold's inside
the eye of life see's all
with no true feeling for yourself
 you need to figure the mind will find itself at some point
but
when you let the mind go on it's own
it seem to lose itself at a time and then no one has a clue to the story you push through
to be understood when you had to relive that story of your family and the riches that where never there to impress that girl that saw you from a distance but never had the intant instink to show you the less bit respect but
what the hex
just give me that gun and i'll blast that bitch for fun
that how i feel about you hun
bye bye for now
your died and im pushing ahead :P
live life for now and forget the girl of that day and move on to another that same day

smoke one for me

smoke one for eye

smoke one for life

you and eye can be more like me when you let life take away the life you hate and let in all those mistake's


smoke one for the skool with those fools that think life is fun to make misory for another one


smoke this one for the family with the parent's that take the voice and make it there choose


smoke the last one for that friend that goes behind you and make's you look like a dick, what a prick!

Thursday, 23 December 2010

Convo the mind

This is what I do
When there's no time to rhyme
I let my mind take over
Never let the facts of life keep you from going from the bottom and never raising to the top
you got what they never had the mind of that leader spiterman with that mind strength plan
but from what the world pushes you to be
You have to let go of the fear you hear and
Listen to u
because you knew through your life
That once the hearing that you heard won't let it be unheard
And life is no hindin secret no more
so all the shore and tear will last no more
so smile in the face of fear and let's roll one up
Fuck that
Stack those dobbie snacks up
And let's get fucked up!

That lil momma from the time I laid eye's on her,
Baby the word I tried to say were me in a mind blur,
I rewind that time
place that word in a table top kickflip trick
land a love from the above club ;)
This baby had that pack that kept her rack stacked
And my mind in bind buri climb to the top and rock rock rock that bitches clock!!!!!!!
Now instead of 45 this bitch feels 25........
No lie! ;)




OGk in the lost of space!!!!

Life be but a world we see,
When you open that light to a galactic of twilight
The girl of that became my sight to the love of the day with a girl from a place that keeps you high with a stop sign that will never share a ear hearing time to the peeps
With this na/say guy
That lye lye lye
Let me be
With no untrue mirror
To open my brain to the world



Man!!!!!!! Wouldn't you love a piece



Wednesday, 15 December 2010

hello too you!: blah!!!!!!!

hello too you!: blah!!!!!!!: "extremely bored and have nothing to do but sleep!!!! but who really sleeps anymore....... so over rated!!! hahahaha, so, how is the world? s..."

blah!!!!!!!

extremely bored and have nothing to do but sleep!!!! but who really sleeps anymore....... so over rated!!! hahahaha,

so, how is the world? shitty!!! why yes..........

it's horrible that we live in a world where we our all fighting each other 24/7....

if we can come together as a brother and sister, not worrying about color,race, mindset, judgement and 

criticism  we can make a big difference to this world me are slowly destroying and the worst part about 

all of this is your kids..... yes! your kids! we are the building block to the jingo set....... and when one of 

us are pulled out or pushed away it makes are structor weaker and weaker and soon so weak that we can 

fix what we have done and this is why i write and say what i do because we need to think about this 

now... not later!!!!!! because later IS going to be to late... think! what about your kids ...... don't you want 

them to see and live the life we dreamed, with out the judging and destruction? people want to think 

about that but we never have enough time because life has to much out there for us to forget about these 

problems....... SUCH AS, GAMES!!!!!! come on peeps there are so much more productive shit to do

 then seat in front of your computer/tv/ or whatever!!!!! go out and plant a tree.... go out and save a l

life...... go out and give back to the earth..... your one thing will really make the biggest difference and 

why i say this is, when one see's you doing right they seem to follow and so on and so on......... i write 

this not for you to agree with me or even understand this, but that would probably a good thing 

though!!!! hahaaha, hi family :) just thought i would throw that out there.. hahahaha,  but that just what 

was on my mind at 230am and maybe i'll be able to sleep now! ahahahaha... love you all! peace love and forgiveness 

Friday, 10 December 2010

hi family!!! remember back in the day :)

wow!!! i don't know what im doing right now..... with this shit with zero sleep, extreme excitement and

 the ability to her, see and know what you may be think before you even think it....... i have just all kinds 

of shit to talk about so, well just start thinking and i'll just write...... ready! set! go!!!!! wait.... stop!!! not 

yet! ok, lets go now....... ready! set! go! boom! boom! explosion...... i really don't know what im saying 

or what im doing but whatever im just going with it... letting the mind do all the work while the soul

 keeps the typing in line. hahahahaha!!! hi, my name is Robert but on record don't call me that unless you 

know me, you family a friend or just a cool guy!! if you don't know if your cool or not you're not! 

because you had to think about it!!!! i hate you and you  and everyone of you stupid mother fucker's that 

made fun of me in middle skool because i wasn't wearing the hip clothes or i had the name brand (shoe's) 

yeah well that wont ever happen again and i hope your fat and pregnant with a horrible husband because 

i would have treated you like  my red Ferrari, making sure you had all the up to date shit and treated you 

and gave you all my attention.........  remember that time in 4th grade (yeah, i remember 4th grade) this 

shit destroyed me, remember that day when i was out side hang with these kids that i thought were my f

friend's you cam e up too me and asked to take a picture with you... yeah i took the picture with you and 

i still have it.. then while you guys were about to do the picture you had three friend's pen me down a 

shove dirt into my mouth!!! oh yeah, i remember you stupid fucking bitch!! then remember in high skool 

after i disappeared for 4 years because my parent's had meth to cook and we needed to move down a 20 

mile dirt road so they could cook it with out distractions! hahahaha, "distractions" wow!!! thanks for 

thinking of our education.... oh yeah, we stopped going to skool after 6th grade for 2 years then i went 

straight to my freshman year! hahahaha, good shit right!  and i say (our) because oh yeah, i have a 

younger sis and bro and i swear i was the worse big bro...... i was alway's giving my bro a hard time 

because skool was always giving me a hard time. and lil sis, i just sorry... i love you both with my e

everything, i swear i would take a hole round of bullets for you guys :) i swear if there's anything you 

guys need i will be there no matter where i be i will find a way........... mom! hi :) i don't know what to s

say!!! damn!!!! hahaha, you had to deal with some crazzy shit with me and i apologies for everything!!!! 

i never ment to put you through all my shenanigans and i promise to give everything back!!! i love you 

mommy :) DAD!!!!! HAHAHAHA, what to say about my dad. FUCK UP !!!!!! hahahaha, naw!! yeah 

my dad has made some extremely stupid decisions while i have been around and i really think all the shit 

you put us through really made me the person i am today :) thank you man!!!!  hahaha, remember when i 

use to tell everyone you abused us and beat the shit out of us! hahahaha, wow!!! man i was a little kid! 

hahaha, yeah, we got the belt but he never pulled it out because he was bored!!! one example, hahahaha, 

shit is funny....... we were in the back yard. when i say we (adam(best friend,bro and i) we though we 

would throw rocks at are neighbor's window's.... what we were thinking i have no idea....... but i took 

the rock and busted out the window then we ran inside and acted like nothing happened then next thing i 

her is "knock! knock! knock! hahahaha, police and that neighbor's fuck!!!!! next thing i knew i was 

passed out on the floor and knew what was next! man, i was such a pussy! hahaha, so yeah next part was an ass wopin!!!!!! 

what is love?

hahahaha, you think OGk know's what love is! i don't, but  want to express my feeling's on the topic.......


  through out my short time on earth i have fallen in love with every girl i have ever dated...... what's that 


about i don't know! well, that's a lie.... all i want to do is give my love to someone i think really deserve's 


it!!!! love has nothing to do with sex, talking, money,god,kids,food and many other's... love in my 


opinion is something that can never be broken and that is the why i have been with ever girl i date and 


too ever girl i said that to, i mint it..... because i love everyone and i just want everyone to love me......... i 


just want to make the girl i see as happy as me and able to give her everything she's ever wanted and 


show her that she is special and that she can do anything! be anything! and you need no one but 


yourself..........  i can't believe that women can juggle so much at a time... don't get me wrong i can do 


that but making birth! yeah right! hahahahah, funny shit... women have the heart and the strength to do 


thing's that men wish they could do...... i don't understand how a man can hit or verbally abuse a 


beautiful creator like that...... they have the biggest heart and some are just down right cool in everyday! 


and right not there is one girl i feel all this for...... and if you know who you be! yes this is all true and me trying so hard not to stair at you in class. just cause i don't want you do think i like you but oh my god!!!! 


do i like you..... when you talk and voice your opinion i swear you sold me after that first word!!! 


hahahaha... geek i know!!! :P you have a huge heart and i can see you want to make a big difference in this fucked up world (sorry for the language) i really appreciate that you want to help the lil one's grow up to be the new kid's on the block! hahahaha. we need to show the world that there are real peeps that 


want to make a difference.... it's just that were only one person in this big world!!!!!! and that's the biggest reason im going music, tv, entertainment, photograph... anything beautiful because i think if i tell 


my story and give peeps shit to look forward too and show that beauty is everywhere no matter where your at.. even in this jail cell i see beauty everywhere :P i don't know what else to say but thank you for 


the smile and the hello...... i see you and i hear you! i hear everything you say no matter if i don't want to listen to the instructor talk i stop everything a listen to your opinion and what you think and what you 


have to say.... your voice is beautiful and what you stand for is extremely a part of what i want to do and 


be...... i hope you and your man have a great life and he can give you everything you want and treat you 


like a princess because that's what you are too me........ and i be that peasant just wish............. again this 




is not a sad letter or a listen to me letter!!!! this is just what's on my mind and i have to get it out before i 


explode and lose my mind again!!!!! i love myself and i love you and everyone that has my back and that 


doesn't... i love everything!!!!!!!!!!! well, i guess i'll stop this right her :P peace love forgiveness 

Thursday, 9 December 2010

hello too you!: THANK YOU!!!!! YES, YOU!!!!!!

hello too you!: THANK YOU!!!!! YES, YOU!!!!!!: "shit just keeps getting better and better!!!!!!!!! when's this shit going to end? wait!!!! hahahaha, that's right it's never going to end!....."

THANK YOU!!!!! YES, YOU!!!!!!

shit just keeps getting better and better!!!!!!!!! when's this shit going to end? wait!!!! hahahaha, that's right it's never going to end!...... just step to the side if you aint down to ride!!!! bye! bye! bye! OGkush, is got what you wish you had!! the balls to say what the world is scared to say.... fuck off and move to the side if you aint down to ride!!! thank you all so much!!!! shout out to many peeps, but i'll shout out to the new one's and the good one's, Louis Vidott thanks for seeing me!. McCLELLAN, THANK YOU for listening... surpaman williams thanks for being a great big bro! robby thanks for being an ass to me! hahahaha, you be one of the best bro....
ku ku kuna, you my bro for life and my music partner..... we GO IN WIT'D THAT STEAK AND EGGS!!!!! CHRIS!!!! ME GOT SOME SHIT TO CATCH UP ON WHEN I GET BACK (PARTY PARTY PARTY) TYLER & BRETT, YOU GUYS BE GREAT FRIENDS AND HAPPY TO SEE YOU TOGETHER!!! BRING'S SUNSHINE TO MY DAY! HAHAHAHA 
SWITCH ILL BRO!! DONT THINK ALL FORGET ABOUT YOU!!! WHATEVER HAPPINESS WHILE IM HER ISN'T GOING TO STOP US FROM DOING MUSIC TOGETHER... JUST MAY TAKE A LIL BIT..... MANNY!!!!! BRO, YOU BE A BRO FOR EVERY!! LOVE YOU MAN! NO HOMO. HAHAHAHA KEEP YOU HEAD UP AND DONT GO OUT MY WAY, YOU BE WAY TO SMART FOR THEM!!!!! TROY YOU BE A HOMMIE FOR LIFE, TAKE CARE OF THAT DAUGHTER AND KEEP YOUR HEAD UP YOUR TIME WILL COME!!!! UNCLE PAUL!!! TRYING TO KEEP THE FAMILY OUT OF THIS ONE BUT, THANKY YOU SO MUCH FOR EVERYTHING YOU HAVE DONE FOR ARE FAMILY.........  SHOUT OUT TO THE CREW'S ( ACE STAKZ, THAT BE MY CUZ!!! OUT OF AZ, KU KU KUNA, THAT BE MY BRO!!! OUT OF CANADA!!!!! MEN-EZ THANKS FOR THE STUDIO TIME!! THAT LASTED FOR A DAY OR TWO.... MY STUPIDITY STOPPED THAT!!! HAHAHA... ONE REALLY BIG PERSON I WOULD LOVE TOO SHOUT OUT TOO IS MY BOY (EZEN) GOOD LOOKIN OUT BRO! MUCH LOVE.... SHOUT OUT TO ROCKET SCIENCE!! THAT'S FOR YOU ALISIA!!! AND THANK YOU LIL MOMMA (ELOS)  FOR YOUR SEXY LILL THING HELPING ME AND THE SUPPORT!!!!! REPPIN CA ;) AND THANK YOU TOO ANYONE THAT THINKS THEY SHOULD BE UP THER AND LAST BUT NOT LESS, THANK YOU MOM AND DAD!!!!! I HAVE LEARNED MASSIVE AMOUNT'S FROM YOU... MAY NOT ALWAYS BE GOOD BUT I LEARNED ALOT....... AND LIL SIS AND LIL BRO!!!! YOU TOO KEEP DOING WHAT YOUR DOING BUT SOON NOTHING BUT THE GOOD LIFE!! I PROMISE... LOVE YOU GUYS SO MUCH AND THE LIL ONE'S BE PIMPIN SOON. HAHAHA
TO EVERYONE ELSE THANK YOU FOR THE HATE AND THAT YOU FOR THE LOVE!!! KEEP IT COMING IT JUST MAKE'S MY HEAD BIGGER :P
PEACE, LOVE AND FORGIVINESS 

Wednesday, 8 December 2010

Tuesday, 7 December 2010

COMPLEX MAGZ.... (KID CUDI IS MR. RAGER)

CHECK IT WORLD!!!!! HI! :) HOW ARE YOU? BEEN A WHILE! I JUST GOT DONE READ A beautiful article in complex magz that blew me away and give me more then i can say, respect for KID CUDI.......  This article give's you an in-depth look at Scott Mescudi  and how he love's life and just being him, not changing for anyone........... The man talk's about all the ups and down's he had but all the up's and down's  gave him more respect for himself and all his fans..... What i want to do now is, just go through a few of the word's he had said in this magi...... 


NO ONE COMPETE WITH ME. I/M UNFUCKWITTABLE; NO ONE CAN KNOCK ME OFF MY SHIT. I'M AN UNSTOPPABLE FORCE, I'M A BULLET....


eVERYONE THINK THEY HOV. NIGGAA'S AIN'T GOT THE MAGIC LIKE THEY THINK THEY DO; THERE'S ONLY A COUPLE OF WIZARDS IN THIS GAME. I'M A WIZARD AND I KNOW IT!!!!!! 


IT'S NOT A CONSPIRACY THEORY. WE DON'T FUCK WITH YOU MUSICALLY, SO WE'RE NOT GOING TO PROVIDE MUSIC FOR YOU...


tHE SHIT IS A SERVICE, ITS A QUALITY OF CERTAIN STANDARD... NIGAS ARE JUST SO THIRSTY IT'S RIDICULOUS.. IVE BEEN EATING HUMBLE PIE FOREVER) AND PEOPLE STILL CALL ME AN ASSHOLE. THESE PEOPLE DON'T KNOW MY FUCKING LIFE-NOW IM GOING TO GIVE THEM SOMETHING TO TALK ABOUT..




"EMO LABEL" PEOPLE LIKE TO ALWAYS THROW SOME NEGATIVE CLOUD OVER IT...... JEEZY IS EMO. WHEN THAT NIGGA BE RAPPING, YOU FEEL IT.... YOU KNOW THAT NIGGA'S TALKING SOME REAL SHIT..


KID'S RESPECT AN HONEST MOFO......  I FUCKED UP SO I CAN SHOW YOU ABOUT WHAT not to DO...


there is much more..... but i'll leave it right there...... don't want to rune it for you......... the mag is worth buying just to read cudi's article........ thank you all so much...


video
Now Robert is going to write while OGk does all the thinking! check it, listening and reading about cudi and his wonderful life long experience as he goes on this journey too the universe and back..... is a wake up call for me and many other's out there...... We poet's have sick too get out and we need to let go and let it flow through us and into the world....... our minds are to big to keep it sheltered away from the world..... We need to show people that it's cool to be different and the world is changing so we need to catch up before it passes you and the next thing you dream is, that one time when you could of done something with your life but you were scared to be different... BE DIFFERENT!!!!! BE VERY DIFFERENT!!!!! BECAUSE honestly your not being different your being YOU!!!!! Fuck what these tally wacker's may say or think... You know who you are and you know what you can do!!!!! do let anyone tell you, you cant do anything, because if you really want something or you really love something, never give up on it you will break through soon just keep pushing...... im done!!!!!!!!!! OGk is tired long skool day :P thank you all so much for the respect the honesty and the friends and families that have my back and agree with what im doing..... I WILL MAKE A DIFFERENCE AND NOT JUST PLANTING A PLANT BUT CHANGING THE WORLD FOR THE BEST, EVEN IF IT KILLS ME......... ROBERT O'GARA WILL BE REMEMBERED!!!!!! THANK YOU ALL SO SO SO MUCH FOR THE LOVE AND SUPPORT AND DONT THINK I'LL FOR GET ABOUT YOU AFTER  I MAKE IT TO THE TOP!!!!! I PROMISE IF YOU WERE A TRUE FRIEND AND I STILL TALK TO YOU!!!! FUCK THAT!!!!!!! IF I FEEL YOU A GOOD PERSON, I'LL THROW YOU ON THE TRAIN TO HAPPINESS AND A MUCH MORE PEACEFUL PLACE.... AGAIN I CANT THANK YOU ALL ENOUGH :)

Friday, 3 December 2010

HI WORLD :) ISN'T every day just a great day?

What'd up world be a little bit!!! how are you, me! im great, haven't been better:)  life just keeps getting better and better but, at the same time i just keep getting fucked over ever three seconds..... Now this last fuck over was really my fault, if i would have just gone to work and stop trying to fight the navy i wouldn't be in this situation !!!! so, i not pissed im actually extremely happy because i don't look at the negative part's of life i look at life with a positive attitude and i see that with me stuck in this jail cell i can get alot of writting done, and i can do alot of things that involve music :) , which in my opinion if the best thing for me because if you didn't know i'm getting the boot out of the military for smoking the love of my life... "MJ" :)   BUT IT's ok this is what i want........ for the longest time i didn't understand what life was and i didn't know whom i was but that has all changed.... im a beautiful person just like the rest of you, no one is different we just think different, but in all actuality we think the same it's just some people just find themselve's before other's and sometime's people never find themselve's living a lie there hole life and yet there fine with that...... OR ARE THEY? IN my option, i think everyone want's to do great things but they just dont have the balls to do it!!! ANd still i feel that isn't fully true.... i think there are special people out there that were put on earth to make a difference and i am that ONE THAT "WILL" MAKE A DIFFERENCE!!!! I MAY NOT BE ABLE TO stop a war, and i may not be able to save you, but i would love my music toooooo!!!!! right now im still figuring out my music flow and right now im 50% satisfied  with what i spit but i know that i can do better then what im doing i just need to practice practice practice! plus, hit up every show i can... been scoping out all the clubs in CO and getting ready to hit them all up.... so, FUCKIN STOKED:) JUST want to give a shout out to some peeps real quick and if i dont say your name please dont hate me :) ku ku kuna, dude u be a great friend and a great business partner me taking this shit to the bank and we going to cash all that bank dro in!!!!! want to shout out all the peeps that be on that shitty ass ship the, "USS DENVER" you guys, keep your heads up an dont fall out like my bitch ass!!!! Rivera!!! dude i dont know how to thank you for being there for me when i was a idiot at time's (alcohol)  Have to throw a shout out to all the HATER'S, love you guys the most keep it coming, i love it!!!!! MUSIC!!!!! shit i dont even know what to say, i just love music so much and i cant believe that's all i really needed to find whom i was :) i cant forget all my friend and  all u peeps that be supporting me!! you guys are what keep me going on and on and on, just like that energy bunny :)  AND AS ALL WAY'S HAVE TO SHOW MY FAMILY THE MOST respect... as much as there not a 100% with me on this journey but they have my back a 100% and i thank them for that,i have so many more peeps thank you ALL but my FUCKING COMPUTER SUCKS!!!!!! ONE LOVE AND ILL SEE YOU ALL AT THE TOP :) LOVE YOU ALL! THANK YOU SO MUCH

Sunday, 28 November 2010

I have too find a way!!!!!!!!!!!! and i will:)


Shows & Events                                       LUPE FIASCO                         I HAVE TO FIND A WAYY



  • Ericsson Stadium

    Auckland, New Zealan, NEW ZEALAND

  • Parklands

    Gold Coast, Australia, AUSTRALIA

  • Sydney Showground

    Sydney, Australia, AUSTRALIA

  • Flemington Racecourse

    Melbourne, Australia, AUSTRALIA

  • Royal Adelaide Showgrounds

    Adelaide, Australia, AUSTRALIA

  • Claremont Showgrounds

    Perth, Australia, AUSTRALIA

  • Saturday, 27 November 2010

    Lupe Fiasco "Lean" (Prod. The Buchanans) [Unreleased]

    Dude!!!!! it has happened he has found his writing skill

    YES!!!!!! OGk aka OGkush found the flow that he could never with hold...                                                               all he has to do is show the mic what he write's and then everything will be alright,                                     With my skill and the ability to bring good will with the music i spill i think i just might kill this rap game you all feel......                                                                                                                                                IVE been in this bitch 3 weeks spitting what i can and not giving any to the man.....                                  when i say man not talking dad not talking about the fami im talking about the man i see the man we all want to be but really we just want to let life be free and tell everyone to just take what he can see and bring it to me so i can show the world OG!!!!!!!!!!!

    the life to open another door

    check it be the day!! when OGk rocks this mic with his bong and his crew, you know who you be if im open to me U you its what i see, take what i be and smoke it now grow it and the bring me back.... that is how i see what was not in faxed...... the life that would do go to be seen throughout the glass of a place that has no time to last......... i see what might be a light of day that bring's us all on are way because throughout me you can see what just might be a better day of another place to stay with the life of what we be when we come to see the rainbow that might no lose its fight to save You from the might of no more light..... my life is you so come with me to become true to the might of what you see everyday when you look throughout me i bring the life of and make it become feel...........So, now you see that when im with you, you can believe that you are what has the life to be what you see when you become free........ So, now that life is free and she can be i move on to you that guy that has no truth but in side he has the way to a new truth in jus that the life of trust is what will being the blue's to one's that which not knew how no over come the power of the blue's.............. The rock of you can only be seen through the cudi of of what he my buddy put in this shit when i kick it for the way i spit it....... Now check this shit lil wayne be in pain but now he has fame...the fame he got OGk will not cop out rock with the chill of another day... when we smoke are drouw out of our bong.... i rip this for the guy you see in the conner that wants to be but he can find what they wants called free..... i put this nothing for not just me but for that guy you see..... so take it in and just Win and bring the spin of what we do to u u u!!!!!!!!!     ( lil wayne bill gates beat) Be reppin AZ,CO,CANADA,WA,JAPAN